رونالدو:مي دانستم که توپ کوارشماکجافرودمي آيد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو:مي دانستم که توپ کوارشماکجافرودمي آيد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو:مي دانستم که توپ کوارشماکجافرودمي آيد

رونالدو:مي دانستم که توپ کوارشماکجافرودمي آيد


کريس رونالدو موفق شد در دقيقه 95 بازي با دانمارک، از روي سانتر دقيق کوارشما، با ضربه سري دقيق، گل پيروزي بخش پرتغال را به ثمر برساند.


به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو با زدن گل پیروزی بخشش در دقیقه 95، شادی را به اردوی پرتغال بحران زده آورد. نابغه 29 ساله پرتغالی ها در انتهای بازی با دانمارک، به تلویزیون RTP پرتغال گفت:" می دانستم که توپ کوارشما کجا فرود می آید. بارها کنار او در تیم ملی و اسپورتینگ بازی کرده ام و می دانستم که چگونه سانتر می کند.از لحاظ فیزیکی و روحی در شرایط خوبی هستم و مادامیکه چنین شرایطی دارم برای رئال مادرید و پرتغال بهترین بازی هایم را انجام داده و  گلزنی خواهم کرد. "

رونالدو ادامه داد:" ما بهترین تیم گروه خودمان هستیم و به عنوان تیم اول نیز صعود خواهیم کرد. این مساله را در زمین مسابقه ثابت خواهیم کرد.مطمئنم که به مرحله نهایی یورو 2016 صعود خواهیم کرد. افتخار می کنم که بخشی از تاریخ تیم ملی کشورم شده ام. تلاش خودم را می کنم تا همچون تیم باشگاهیم رئال، برای تیم کشورم نیز گلزنی کنم."

لازم به ذکر است که رونالدو در مقابل دانمارک، صد و شانزدهمین بازی ملی خود را انجام داد و با تک گلی که به ثمر رساند، تعداد گل های ملی خود را به عدد 51 افزایش داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 23 مهر 1393 | 10:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.